WRC: Még több VB futamot akar Ken Block

Ken Block pályafutása eddigi legjobb eredményét érte el a hétvégi dél-amerikai futamon. Az amerikai sztár ezen felbuzdulva gondolt egy nagyot, és sokkal komolyabban szeretne részt venni a rali világbajnokság életében. 


A Mexikóban hetedik helyen végzõ Block úgy érzi, most már felnõtt a feladathoz, és több rajthoz állást tud vállalni a közeljövõben. "Nagyon tervezem, hogy még jó pár VB-n rajthoz állok idén. 

Visszajelzések alapján állítólag komoly fejlõdésen mentem át, és az eredménnyel is elégedett vagyok, így igazából nem kérdés, lenne-e értelme további szerepléseket beiktatni a programba. Egyébként én is érzem, hogy jobban tudok koncentrálni a pályákon - tavaly teljesen más érzéseim voltak egy-egy futam elõtt." - nyilatkozta Ken Block.

Ugyan a Gymkhana sztárja számára szépen felhalmozódtak a feladatok, ennek ellenére szeretné úgy igazítani a menetrendjét, hogy az eddig nem tervezett vb-s futamok is helyet kapjanak az idei évre. "Szeretnék versenyezni például Ogier-rel, aki szerintem egy másik bolygóról jött. 

Anyagilag nem lenne probléma, hiszen soha annyi szponzorunk nem volt még, mint most. A rali mellett azonban ügyelnem kell a Global Rallycross-ra és az X-Games-re is, nehogy valamelyik kárára menjen az új tervem."

forrás: Rallysport.hu