WRC: Hirvonen a No. 1 a Citroennél

Mikko Hirvonen-re nagy feladat vár, ugyanis most kerülhet igazán rivaldafénybe… A Citroen csapata a 7-én kezdõdõ Mexikó ralin hosszú idõk óta elõször fogja nélkülözni a kilencszeres bajnokot, Sebastien Loeb-et.



Hirvonen elmondása szerint hiányozni fog a mezõnybõl csapattársa, de most megragadhatja az alkalmat, hogy bebizonyítsa, méltó követõje lehet a franciának.

"Számomra igazából most kezdõdik majd a szezon. Így két futam után már az ellenfeleket is jobban átlátom, és sejtem, mi vár rám Mexikóban. Mindent el fogok követni annak érdekében, hogy a legjobb idõket hozzam össze a dél-amerikai szakaszokon." - mondta Hirvonen.

A szezon elsõ két futama nem éppen a legjobban sikerült a finnek, hiszen a Montén egy negyedik helyet hozott össze, míg a svédeknél a pálya szélén kötött ki. Mexikói mérlegét tekintve azonban az esélyei megvannak, ugyanis az elmúlt két évben a második helyen ért célba Loeb mögött.

"Tavaly nagyon közel voltam Sebastien-hez, szinte csak egy hajszállal nyert. Idén nem lesz ott, így mindent megteszek majd annak érdekében, hogy én legyek az elsõ."

forrás: Rallysport.hu