Massa: Több sikert akarok a karrieremben!

Felipe Massa nem éri be ennyivel, és idén egy alapjaiban sokkal versenyképesebb géppel mutatná meg azt, hogy mi rejtőzik benne. A Ferrari versenyzője nem árult el nagy titkot azzal, hogy kifejtette: jövő héten jön az első csomag, majd Ausztráliában az „igazi” F138.


Massa nem újrakezdésről, hanem folytatásról beszél 2013-at illetően: a brazil versenyző folytatni kívánja a tavaly év végén mutatott teljesítményét.

„Nagyon boldog vagyok a személyes és szakmai életemet illetően is; azt csinálom, amit szeretek, és azt is megtanultam, hogy sokkal jobb emelt fővel csinálni, mintha lógatnád az orrod”- mondta tegnap az Estado írójának, Livio Orrichiónak.

„Néha váratlan események történnek. De nagyon keményen dolgoztam azért, hogy legyűrjem őket. Az életem során csak az volt nekem, amit a munkám eredményeként kaptam, és ez a továbbiakban is így lesz – minél többet nyersz, annál több mindennel rendelkezel. Több sikert akarok a karrieremben”- jegyezte meg Massa.

A pénteki tesztnap közel sem nevezhető ideálisnak, mivel nemcsak esett, hanem hideg is volt, és a végén még havas eső is érkezett a Curcuit de Catalunya fölé:

„Nem emlékszem olyan tesztre, amin 5 Celsius volt az aszfalt hőmérséklete. Olykor még havazott is. Amikor friss gumikat tettem fel ahhoz, hogy elkezdjem a hosszú etapokat, elkezdett esni. Az esőben is jó érzéseket keltett a gép.”

Tehát az autó valóban „más világ”, ahogy először Alonso mondta, majd a csapattárs is megerősítette: „Igen, ezt mondtam, de mindezt arra, hogy az első teszten milyen volt az autó a tavalyihoz képest. Mindez jót jelent ebben az évben, de a gép még mindig nyers, fejleszteni kell, és majd utána meglátjuk.”

A harmadik és egyben utolsó teszten új fejlesztések kerülnek fel az F138-ra, majd Ausztráliára szintén kap egy csomagot:

„De az F138 végleges verziója, melyet a világbajnokságban fogunk használni, csak Melbourne-ben fog feltűnni. Ez a teszt remek alkalom lesz arra is, hogy megnézzük, a szélcsatornában kapott eredmények egyeznek-e a pályán kapottakkal, mivel eddig nem voltunk képesek ezt megállapítani.”

Massa a pálya mellől is figyelte az ellenfeleket: „Elmentem a pálya középső részére a mérnökömmel, és óriási különbséget láttam akkor, ha egy versenyző használt vagy új abroncsokkal megy, de még az egyes keverékek között is. Láttam, hogy a Red Bull, a McLaren, és a Lotus versenyzői jó időket mennek.

Az erőviszonyokról csak jövő héten beszélhetünk itt, majd Ausztráliában. De sokkal jobb formában kezdünk, mint 2012-ben.”

forrás: f1-live.hu