„Természetesen ez a Dakar is nagyon kemény volt, de már kezdek hozzáedződni, öt-hat órát mindennap tudtam aludni. Ez elég is volt. Ezzel a technikai és szervizháttérrel már nemigen volt olyan nap, hogy ne tudtuk volna magunkat kipihenni.
Rengeteg problémánk volt a kormányszervóval, órákat veszítettünk emiatt az összetettben - mondta Szalay Balázs a mMagyar Hírlapnak.
- Kiszámoltuk, mi lett volna, ha jól működik ez a szerkezet. Akkor nagyjából a tizenkettedik hely környékén zártunk volna. Ebből is látszik, mennyire sokat számít a technika ebben a sportágban.”
A legeredményesebb magyar páros ezen a viadalon új autóval indult. Az Opel Mokkának ez volt az első megmérettetése versenykörülmények között.
„Ez az évünk most rá fog menni a fejlesztésre és arra, hogy minél jobban összeszokjunk az autóval. Éreztem, hogy lassúak voltunk, ennél több kell ahhoz, hogy tartsuk a lépést a legnagyobbakkal.
Az előző autónk, az Opel Antara jóval erősebb volt.
A célunk most az, hogy a Mokka minimum olyan gyors legyen, mint a korábbi terepjáró” – mondta Szalay Balázs.
forrás: hatharom.hu