Gyöngyösi: Én voltam a legalkalmasabb jelölt

A Debrecen vezetőedzője csalódott volt, hogy nem ő lett a szövetségi kapitány, de folytatja munkáját a klubjánál. 


Amint arról már hírt adtunk, Benedek Tibort választotta a férfi vízilabda-válogatott szakvezetőjévé a sportági szövetség (MVLSZ) elnöksége csütörtöki ülésén. 

A szövetségi kapitányi posztra még Gyöngyösi András és Vincze Balázs is pályázott, előbbi nem tagadja rosszul érintette a döntés.

 "Így is szomorú vagyok kicsit, de akkor is az lettem volna, ha engem választanak, hiszen akkor egy nagyon jó csapatot kellett volna Debrecenben hagynom - mondta a Dehirnek Gyöngyösi András, a debreceni szakvezető. 

Bizonyára megvan az oka, hogy nem engem választottak. Fiatal vagyok még, lehetek még kapitány a következő ciklusban, de akár még előtte is. Most már azonban  a debreceni munkámra koncentrálok, hiszen nagyon fontos feladatok állnak előttünk. 

Persze csalódott vagyok, hiszen úgy érzem, én voltam a legalkalmasabb jelölt a szövetségi kapitányi posztra, mivel én nem hosszú távú, hanem azonnali eredményekben gondolkodom. 

Így tettem az eddigi munkáim során is; meggyőződésem, hogy a sikerek vonzzák a szponzorokat, s az ő támogatásuk elengedhetetlen a sportban. 

Abban bízom, a megválasztott kapitány is hasonlóképp gondolkodik majd."

forrás: hatharom.hu