Massa beszólt Schumachernek

A Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa a minap élesen kritizálta Michael Schumachert, aki véleménye szerint már túlságosan öreg az F1-hez.


A hétszeres világbajnok, Michael Schumacher a 2010-es versenyszezonban tért vissza a Forma-1 mezőnyébe.

A német pilóta nehézkesen rázódott vissza az F1-be, gyakorlatilag csak bottal ütötte csapattársa, Nico Rosberg nyomát a Mercedes-nél.

Az idei világbajnokságban viszont sokkal jobban teljesít Schumacher, mint tette korábban. Most inkább a szerencsével áll hadilábon.

Csak két alkalommal tudott célba érni, pedig Monacóban például megnyerte az időmérőt, amit végül barcelonai öt helyes rajtbüntetése miatt elvettek tőle.

Felipe Massa, Schumacher korábbi csapattársa a sport360 nevű lapnak elmondta, ő nagyon várta a világbajnok visszatérését, de...

„A következőt kérdeztem tőle: biztos vagy abban, amit csinálsz? Erre ő azt felelte, hogy hitt a visszatérésében és többet nem is mondhattam erre.

Mindig is hittem abban, hogy erősen térhet vissza, és talán a történtekhez köze van a korának is.

Nem tudom.” – tette hozzá Massa, aki szerint Schumacher talán már túl öreg ahhoz, hogy sikeres legyen az F1-ben.

„A Formula-1 sokat változott azóta, mióta ő elment.

Én itt maradtam, és természetesen változott a helyzet, valamint küszködök is, így ez az ő esetében sincs másképp. De a legfontosabb az, hogy élvezi azt, amit csinál.

Talán azért tért vissza, mert túl nagy kockázatot jelentett számára a motorozás.”

forrás: sport365.hu