Az Uber és az innováció mellett kampányol a Green Taxi


Kampányt indít az Uber mellett a Green Taxi; az elektromos taxiflottával szolgáltató budapesti társaság kampányának üzenete, hogy az innováció a fejlődés záloga, így aki az innovatív megoldásokat erőszakkal próbálja ellehetetleníteni, az a fejlődésre mond nemet.

   
A Nem mindenki irigy, aki sárga: adj teret az innovációnak elnevezésű, a közösségi felületeken futó kampánnyal azt szeretnék elérni, hogy az Uberről, illetve taxikról szóló vitában párbeszéd alakuljon ki - közölte zöld taxivállalat.
   
A kampányban a Green Taxi villanydugó formájú szabadjelzőjét "Free Uber" felirattal látják el, ezzel demonstrálva a közösségi fuvarszervező által képviselt értékek mellett.
   
A tájékoztatás szerint a kezdeményezés célja, hogy a taxitársaság rámutasson a párbeszéd fontosságára, és az innovációra érzékeny embereket közös platformra terelje, függetlenül attól, hogy Uber- vagy taxipártiak.

A Green Taxi az Uberhez hasonlóan az innovációt az egyik legfontosabb értékként fogalmazta meg a vállalkozás beindításakor - közölték.
   
A tavaly október 15-e óta működő Green Taxi az internetszolgáltató Externet Zrt. többségi tulajdona, amelyet állami támogatás nélkül, 30 százalék önrészből és 70 százalék hitelből finanszíroztak a tulajdonosok.

A teljes, jelenleg 65 autóból álló elektromos taxiflotta a vállalat tulajdona, amelyet főállású sofőrök vezetnek.