Elkészült a magyar bor arculati kézikönyve

A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, amelynek használatát a Magyar Turizmus (MT) Zrt. ingyenesen biztosítja a magyar borok népszerűsítésére - írja online hírlevelében az MT Zrt. 

A Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.
  
Az MT Zrt. a magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön egyaránt. A társaság célja, hogy a "magyar bor", illetve a "Wines of Hungary" vizuális azonosító jegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezesse és megismertesse.
  
A magyar borszektor számára rendkívül fontos, hogy az ágazat következetesen alkalmazzon egy integráló erővel rendelkező jelképrendszert. Ez az erős piaci- és marketingtényező nagyban hozzájárulhat a magyar bor pozicionálásához, elismertségéhez - hangsúlyozza a társaság.
  
Az agrármarketing vezérigazgatóság a bor.hu honlapon elérhetővé tette a teljes arculati kézikönyvet. Az arculati elemeket kérésre nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítják. Az erre vonatkozó igényeket az info@amc.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben lehet jelezni a kért arculati elemeket megjelölve.
forrás: MTI