Massa újra vb-címért harcolna

A Ferrari brazil versenyzője, Felipe Massa hisz abban, 2013-ban esélye lesz arra, hogy ismét harcba szálljon a világbajnoki címért a Forma-1-ben. 


Massának tavaly újabb egy évre bizalmat szavazott a maranellói gárda, miután az évad második felében jelentősen javítani tudott addigi formáján – az utolsó versenyeken például a világbajnoki címért harcoló Fernando Alonsónál is gyorsabb tudott lenni.

 „Amit a tavalyi szezon második felében csináltunk, az némiképp afféle edzés volt az idei évadra” – mondta a brazil Madonna di Campiglióban. „Az év elejétől egészen a végéig versenyképes akarok lenni, szeretnék újra nyerni, és remélem, hogy a világbajnoki címért harcolhatok majd.”

„Korábban már volt lehetőségem erre, és nem felejtettem el, hogyan kell.”

Massa elmondta, a tavalyi pálfordulás nem a Ferrari fejlesztéseinek volt köszönhető, sokkal inkább annak, hogy fejben össze tudta szedni magát.

„Valójában nem arról van szó, hogy az autó olyan sokat változott volna augusztustól kezdve. Inkább az én részemről történtek változások.”

„Még ha az emberek 90 százaléka nem is akar hinni bennem többé, fontos, hogy én higgyek, mert az emberből egyik napról a másikra nem lesz rossz versenyző. Hinned kell abban, amit csinálsz. Én hiszek magamban, tudom, hogy bajnok lehetek és, hogy nyerhetek.”

„Azt hiszem, az ember úgy válik egyre erősebbé, ha megérti önmagát.”
Massa 2008-ban hajszál híján világbajnok lett a Ferrarival, az utolsó  pillanatban azonban a mclarenes Lewis Hamilton kiénekelte a sajtot a szájából.

„Talán akkor nem élveztem ennyire a munkám, talán nem voltam boldog. Most viszont az vagyok. Amikor az ember beül az autóba, és jól akarja magát érezni, akkor tudja csak a lehető legjobban elvégezni a feladatát. Ha ez sikerül, olyan évem lehet, mint 2008-ban.”


forrás: hírado.hu