Michelisz: Nem volt sok szerencsénk a technikával

Kedvező előjelekkel várta a Zengő Motorsport a túraautó-világbajnokság hetedik állomásának versenyeit, ugyanis mindkét versenyzőjük kiválóan szerepelt a szombati időmérő edzésen.

Mindkét futamra jutott egy magyar a második sorba, azonban most nem sikerült dobogóra váltani az ígéretes rajthelyeket. Michelisz Norbert egy 4. és egy 10. hellyel gyarapította világbajnoki pontjait, Wéber Gábor számára nem sikerült a pontszerzés Portimaóban.


„Nem volt sok szerencsénk a technikával a második futam során” – kezdte értékelését a második felvonást követően Michelisz. „A kipufogó leömlő részénél voltak gondok, ott volt már egy lyuk az első futam után is e nnek volt köszönhető, hogy nem tudtam tartani a lépést az előttem haladókkal mert a motornak a teljesítménye elfogyott. Ezt még az első futamon annyira nem éreztem, de a második futamon egyre inkább, ahogy a lyuk csak egyre nagyobb lett. A fiúk próbálták a két futam között megfoltozni, de nem volt akkora bilincsünk, hogy a második futam elejére betömjünk egy ekkora lyukat, ennek következtében pedig szinte alig volt turbónyomás, a verseny végére pedig szerintem egy 100 lóerőt biztos, hogy veszített az autóm a teljesítményéből.”


Forrás: MOL Csapat