Hamilton: Nem álmodozok a Ferrariról

Lewis Hamilton újabb jelét adta annak, hogy remekül érzi magát a McLarennél, és nem áll szándékában átigazolni.


Martin Whitmarsh szerint az adott versenyre kell összpontosítani, mert a szerződéssel kapcsolatos dolgok csak megzavarják a sikeres szereplést.



Hamilton a London Evening Standard-nak nyilatkozva elmondta, hogy megfordult a fejében a váltás, de remekül érzi magát a csapatnál:


„Gondoltam a váltásra, de nagyon boldog vagyok ott, ahol vagyok, szóval szerintem elég egyszerű lesz (a szerződéskötés)”- mondta a 2008-as bajnok.


Újabb lendületet adhat Hamilton mclarenes szerződéshosszabbításának az, hogy a brit versenyző nem álmodozik a Ferrariról:


„Tudom, hogy Sebastian Vettel azt mondta, hogy vezetni akar a Ferrarinak és a Mercedesnek, nagy márkáknak. Nem érzem úgy, hogy egy álom lenne a Ferrarinak vezetni.”


„Azt is tudom, hogy miközben felnőttem, a vörös autót néztem, és azt gondoltam, hogy mennyire gyönyörű: gyönyörű autókat csinálnak, és ez egy remek márka, és világszerte ismert. De egyben már így is egy másik remek márkának vezetek, mely szintén gyönyörű autókat gyárt.”


„Hiszem, hogy a McLaren a legjobb autó odakint, és a csapatnak remek történelme van. Ez a legszebb autó a rajtrácson.”


A McLaren versenyzője elmondta, hogy az életvitelében és az időbeosztásában végrehajtott változtatásoknak köszönhetően sokkal jobban érzi magát:


„A csapat sokkal több időt biztosított nekem, ami lehetővé tette számomra azt, hogy sokat edzhessek.”


„Éreztem, hogy van időm a felkészülésre. Előtte sokszor úgy éreztem, hogy kimerült vagyok, mivel egyik nap Angliába utaztam, majd Németországba és Spanyolországba. Idén sokkal kevesebbet ilyet csinálok, és ez segít.”


Martin Whitmarsh elmondta, hogy Hamilton és a McLaren is nagyon kényelmesen érzi magát a jelenlegi helyzetben, és semmit sem akarnak elsietni.


„Ami az adott pillanatot illeti, átkozottul nyerni akar itt. Nagyon jó ezen a pályán.”


„Szóval szerintem csak erre koncentrálunk. Nagyon könnyen megzavarhatnak a szerződéssel kapcsolatos dolgok, és szerintem is helyes az, hogy csak a győzelmekre koncentrálunk.”


Forrás: f1-live.hu