Michelisz: Végtelenül boldog vagyok!

Amikor Micheliszt leintette a kockás zászló, valóságos népünnepély vette kezdetét a lelátón, ilyen volumenű hazai sikernek ugyanis még sohasem örülhetett a Hungaroring közönsége.


„Ez életem legboldogabb napja, egyszerűen nem tudom, mit mondjak, vagy hogyan köszönhetném meg ezt a fantasztikus támogatást. Továbbra is olyan, mintha álmodnám az egészet" – mondta a leintés után Michelisz, aki ezzel feljött a vb-pontverseny hatodik helyére.

„A makaói győzelmem is különleges volt, de ez mindent felülmúl. Az autó szombaton és vasárnap is tökéletesen ment, ez volt a siker kulcsa. A rajtnál nem igazán értettem, mi van a többiekkel, nem számítottam rá, hogy rögtön az élre állhatok, de ha már kaptam egy ilyen ajándékot, kihasználtam, onnantól pedig csak a versenyre koncentráltam. Megpróbáltam okos versenyt futni, tehát nem végig száz százalékon mentem, egyedül a második körben adtam bele mindent, hogy ki tudjak autózni némi előnyt. Amikor ez sikerült, már csak kontrolláltam a versenyt – persze nem azt mondom, hogy sima győzelem volt, de erre odafigyeltem. Nem néztem a tükröket, ezért fogalmam sem volt, épp ki haladt mögöttem, csak a saját versenyemre koncentráltam. Hihetetlen érzés, hiszen a túraautózásnak nincs nagy hagyománya Magyarországon, mégis több ezren szurkoltak nekem. Végtelenül boldog vagyok."
forrás: SSnM