Vettel: Nem akarom az autóra fogni a 11. rajtkockát

Sebastian Vettel 2009 ősze óta először kiszorult az első öt rajtsorból, a Kínai Nagydíj időmérő edzésén ugyanis nem volt elég gyors ahhoz, hogy a harmadik szakaszba jusson.

A német az idén először versenyez azzal az RB8-as konfigurációval, amelyet a csapat az idény előtt Barcelonában tesztelt, de óvatosságból nem vetette még be a versenyen.

„Most mondhatnám azt, hogy hiba volt átállni erre a konfigurációra, de pénteken elégedett voltam a kocsival, ezért tartottam meg – mondta Vettel, aki eddig mindhárom időmérő edzésen kikapott csapattársától, Mark Webbertől. – Nem voltak rosszak a köreim, nem hibáztam, csak éppen nem voltam elég gyors. Ez tényleg ilyen egyszerű. Nem akarom az autó beállításaira fogni a 11. rajthelyet, a második szakaszban háromszor szinte ugyanazt az időeredményt autóztam, ennyi volt a kocsiban.

„Nem vagyok boldog, de lehet még jó versenyem, nagyon hosszú lesz a futam" – tette hozzá a Kínai GP 2009-es győztese.

Forrás: NSO.hu/F1