Rosberg: Hihetetlen érzés

Nico Rosberg, a Mercedes pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Kínai Nagydíjat. A 27 esztendős német-finn autóversenyző először állhatott a dobogó legmagasabb fokára, rajt-cél győzelmet aratva.

"Hihetetlen érzés, nagyon boldog és izgatott vagyok, megvan a rajt-cél győzelem. Régóta érett a siker, nemcsak nekem, hanem a csapatnak is, már több mint két éve vártunk erre. Nagyon jó látni, hogy így fejlődünk, egyáltalán nem vártam, hogy ilyen gyorsak leszünk ma. Tudtam, hogy jó esélyem van az első helyre, elégedett vagyok a versenytempómmal" - nyilatkozta boldogan Nico Rosberg a futam utáni sajtótájékoztatón.

"Nagyon köszönöm az egész csapatnak, az összes mérnök nagyon sokat dolgozott, különösen az utóbbi pár hétben. Sikerült a beállításon javítani. Az első két futamon sokat szenvedtünk, most kijött a lépés" - tette hozzá.

Forrás: hatharom.hu