A Kínai Nagydíj egyik nagy vesztese a Lotus finn pilótája, Kimi Räikkönen volt, aki a futam utolsó harmadában Nico Rosberg mögött autózva sokáig esélyes volt a dobogóra, sőt annak középső fokára.
A két kiállásos gumitaktika azonban nem jött be, és miután megszűnt a gumik tapadása, a második helyről villámgyorsan a középmezőnyben találta magát. A 2007-es világbajnok úgy véli, a bahreini pálya, és a melegebb hőmérséklet kedvezőbb lesz az E20-es számára, ami azt is jelenti, hogy az arab államban is a dobogóért harcolna.
Ahogy már azt a szezon előtti teszteken a Pirelli is jósolta, az idei gumikeverékek sokkal szorosabbá tehetik a versenyeket, és köridők tekintetében az egyes keverékek közötti, tavalyinál kisebb különbségek igen eltérő gumitaktikákat eredményezhetnek. Ez az elképzelés az eddigi három futam alapján igazolódni látszik, és az is egyértelművé vált, hogy nem minden esetben térül meg egy box-látogatással való spórolás.
A teljes cikket a motorsportal.hu oldalán olvashatjátok!