Dühösen szállt ki az autójából, és dobta le a kesztyűit, a csapat elárulta, az állítható hátsó szárnyával (DRS) volt gond, ezért nem engedték ki újabb körre. Norbert Haug azt mondta, meg akarták javítani a szárnyat, hogy a következő harmadban már működjön, miközben remélték, hogy az az egy kör elég lesz a továbbjutáshoz.
Schumacher visszamehetett volna DRS nélkül is, de megvédte a Mercedes döntését: "Újabb körrel másmilyen (lágy) gumin próbálkozni ésszerűtlen lett volna. Most nem maradt más, mint nyomni neki".
Vagyis a hétszeres bajnok gumit akart spórolni, nem áldozott fel egy új szettet, arról pedig nem beszélt, hogy egy közepes garnitúrán nem faraghatott-e volna 13 ezredet.
"Sajnálom Michaelt, elég gyors volt a jó rajthelyhez, amint azt bizonyította idén a két negyedik és a harmadik helyével az időmérőkön. A hátsó szárny mechanikája fosztotta meg a jó eredménytől, de vasárnap még így is végezhet elől. Hosszú távon is gyors, és rengeteg friss gumija maradt" - fókuszált a pozitívumokra Haug.
Az biztos, hogy remek állapotú abroncsai vannak, és ha jól rajtol, valóban igen messzire juthat. A Mercedes erősen fogyasztja a gumit, így Schumacher a többiekénél több kiállásos taktikával mehet.
A másik Mercivel Nico Rosberg ötödikként indul.
forrás: SportGéza