Több mint 1,5 milliárdot költ a posta reklámra, kampányokra

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét - az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.


A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.
 
A feladat: médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.
 
A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.
 
A céginformáció adatai szerint a nyertes cég jegyzett tőkéje 3 millió forint, a tulajdonosa a hamburgi székhelyű Lintas GmbH. A nettó árbevétele 2012-ben 3 milliárd 25 millió, 2013-ban  4 milliárd 284 millió forint volt, mérleg szerinti eredménye 78 millió illetve 199 millió forintot tett ki.