Kérdem én a BKV hol hivatalos személy?

Kérdem én a BKV hol hivatalos személy? 
Még az ellenőr sem kérheti a személyit...

Illetve kérheti, csak nem vagyok köteles megmutatni.
Nem is beszélve arról, hogy innentől a heckereknek arany élete lesz, a bankszámla feltöréséhez csak egy bérletszelvény és egy bankkártya szükséges majd....

Szóval kidobtak egy sapka pénzt a metrós és az éjszakai járatokon utazó gorillákra.
Nyilván a közteresek sem puszira kísérik az ellenőröket, hanem valami juttatás fejében.
A bérletárak az egekben vannak, a járatok nem pontosak, mocskosak, büdösek, tömöttek...
Értem én, hogy a fizuk által lenyúlt pénzt valahol be kell hozni, de ne rajtam, meg a kispénzű embereken.
Nem is beszélve arról, hogy amennyit a gorillákra, a kártyanyomtatókra és az egyéb hülyeségekre beruháztak, abból már régen be lehetett volna vezetni az Ausztriában, vagy Londonban jól működő rendszert.  - plusz ugye az itteni ár nincs arányban a fizetéssel sem.

Mert tuti, hogy sokan azért bliccelnek, mert nem tudják megvenni a 10.000Ft-os havi bérletet....

forrás: türkiz