Ne fojtsd gusztustalan hájba az egyetlen életed!

Na erről meg van a véleményem! 
Jelezném BOLDOG VAGYOK!

Boldogabb mint amilyen ő valaha is lehet!
A párom önmagamért szeret!
Tisztázzunk valamit nem egy embert ismerek személyesen aki az általa mondott diétát választotta le is fogyott....de vissza is hízta a dupláját!
Vannak olyan emberek akik nem engedhetik meg maguknak a méregdrága kajáitokat!
Jah és ha lefogytál és elfogyott a pénzed akkor kénytelen leszel azokat az élelmiszereket megvenni amire van kereted és íme újra ott lesz rajtad a többlet súly!
Kikérem magamnak, hogy így nem lehetek boldog csak mert kövér vagyok!
Az egy igazi barom aki azt hiszi és gondolja, hogy én boldogtalan vagyok és ezért kövér és ezért " zabálok" !
Eddig sem voltam Norbi fun de ezek után pláne nem leszek!
Nem szidtam nem írtam sem ilyen sem olyan kommentet vele kapcsolatban!
De most ez kiverte nálam a biztosítékot! Jah és ha nem ő töltötte fel mert lehet ezzel fog védekezni, hogy nem ő volt hanem vagy egy admin vagy feltörték a face-t nála közlöm ebből már nem jössz ki jól!
Igaza volt az egyik hozzászólónak: Aggódtunk érted de a műtőben hagytad a szíved vele együtt az emberséged! Sosem nassoltam...nem eszem édességet...se chipset se semmi ilyesmit....
Én ilyen vagyok és így kerek az életem és nem utolsó sorban BOLDOG EMBER vagyok!
Szégyelld el magad!
Sajnállak!

Erre reagálva!:

forrás: Faragó Zsuzsanna 
A fánk-, gofripult győzelme... Gondolj bele! 18 év. A szerelem veszített. Női önérzet veszített. X láb nyert. Lúdtalp nyert. Örök narancsbőr nyert. 2 tip diabétesz nyert. Boldog élet veszített. 
Mindezt azért, hogy nyam-nyam a fehérliszt és cukor elolvadjon a szájban. Megéri? Hülyék vagytok? Nem érdekel, ha sértő. A barátok nem nyaliznak. Ez érted szól! Azért van az Update, hogy a nyami-nyamiról se kelljen lemondani. Még termék se kell hozzá, csak ész és figyelem! 
Ne fojtsd gusztustalan hájba az egyetlen életed! Nyami-nyami...