E-útdíj - Az I.M.G. nyerte az útdíj kommunikációs tenderét

Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. 

Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

   
A keretmegállapodás értéke nettó 377 millió forint.
   
Az öt ajánlattevő közül június 19-én hirdetett nyertest az ajánlatkérő.
   
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes úgy, hogy 80-as súlyszámmal a médiavásárlások ellenértéke szerepelt az értékelésben, míg a PR feladatok és a call center szolgáltatások ellenszolgáltatásának értékéhez 20-as súlyszám kapcsolódott.
   
Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.
forrás: MTI