MMA: Kéztöréssel kapott ki az Eb döntőn a 20 éves magyar fiú

Mahacskalában, orosz világbajnokkal küzdött az Európa-bajnoki címért a 20 éves debreceni fiú, Kálucz Martin. Kézközépcsont törést szenvedett, de ez sem szegte kedvét, már a jövőn gondolkozik. 


"Nem tetszik, hogy nagyon sok sportoló eladja magát a médiában, kamu összecsapásokat rendeznek nekik és éltetik magukat. Én pedig olyanokkal küzdök, akik külön rám készülnek, mert már hónapokkal az összecsapás előtt ki van írva a mérkőzés. Most elutaztam Oroszországba egy nagyon-nagyon nehéz viadalra, hiszen riválisom az ő nemzeti sportjukban háromszoros világbajnok. Rajtam kívül még két magyar jutott ki eddig az MMA történetében – sajnos ők sem tudtak győzedelmeskedni." - nyilatkozta a haon.hu-nak a Hungarian Pitbull Fighters versenyzője.


"A nyolc kiló fogyást megérezte a szervezetem, ráadásul egy hónap leforgása alatt ez már a negyedik megmérettetésem volt. Viszont hangsúlyozom, nem keresek okokat, azért nyert az ellenfelem, mert ő volt a jobb. Tervezem, hogy kihívom egyszer, azonban ahhoz még legalább három év kell, hogy esélyes lehessek." - magyarázta öntudasoan.

"Megnyílt előttem két kapu. Lehetek az az ember, aki kimegy Németországba, vagy a szomszédos országokba, ahol már tudok érvényesülni, van esélyem nyerni. Az ilyen meccsek után az emberek csak annyit látnak, hogy nyertem, és nem számít kivel bokszoltam. 

A másik út az, hogy kimegyek különböző országokba, ahol nehezebb ellenfelekkel is bokszolnom kell, s lehet, kikapok, viszont legalább felmérem, hol állok a sportban és hová kell fejlődnöm a továbbiakban. Most kikaptam, ami nem jó érzés, azonban ez segít a továbbiakban, abban, hogy profi legyek." - vázolta lehetőségeit a fiatalember, kétséget sem hagyva afelől, hogy melyik utat fogja választani.

forrás: haon.hu