Schumacher: Nem haragszom a csapatomra

Michael Schumacher, a Mercedes AMG Petronas német világbajnoka ezúttal a DRS meghibásodása miatt volt kénytelen idő előtt búcsúzni a versenytől.


Schumi nagyon csalódott, de nem hibáztatja a csapatát, mely elmondása szerint minden tőle telhetőt megtett.

„Természetesen nagyon csalódott vagyok az újabb kiesés miatt. Egyszerűen nem értem ezt a balszerencsét. Szerettem volna célba érni és pontot szerezni, de ez nem volt lehetséges. Ez egy nagyon rossz sorozat, ami folytatódik, sajnos.”


„Éreztem, hogy valami nem stimmel az autóval, majd egyértelművé vált, hogy a DRS hibásodott meg. Hogy őszinte legyek, nem számítottam erre. Ez egy olyan hiba volt, amit nem tudtunk orvosolni menet közben és a bokszban sem.”


„Belenéztem a tükörbe és láttam, hogy a DRS nyitva van. Többször is megnéztem, mivel gondoltam volna, hogy ez a gond. Nem haragszom a csapatomra, ők mindent megtettek.”
Forrás: f1-live.hu