A sportolás fontosságára hívja fel a figyelmet idén a Médiaunió Alapítvány A sport mindenkié! elnevezésű társadalmi célú kampányával.
A Médiaunió kuratóriuma több száz beérkező témajavaslat közül választotta ki a 2012-es év kampánytémáját. Mivel több felmérés is igazolja, hogy a társadalom többsége nem vagy csak nagyon ritkán mozog, a kampány a sportolás fontosságát kívánja hangsúlyozni. Legfőbb célja, hogy a sport iránti lelkesedés ne vesszen el, hanem olyan energiává alakuljon át, amelyet az emberek saját életük jobbá tételére használhatnak fel. A labdarúgó-Eb és az olimpia évében az alapítvány annak jelentőségére szeretné felhívni a figyelmet, hogy mindenki kezdjen el rendszeresen sportolni saját egészsége, jó közérzete és boldogsága érdekében - közölte a kezdeményezés kommunikációjával foglalkozó cég az MTI-vel.
A kampány elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes árú edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, video- és cikkíró pályázat. Már elérhető a kampány Facebook-oldala (Facebook.com/3x1ora), illetve honlapja (www.sportolnijo.hu), május 21-től pedig a kampány első tv-bejátszása is látható lesz.
A közlemény szerint a kampányt idén is - listaáron számolva - közel egymilliárd forintnyi médiafelületen valósítja meg az alapítvány, ami azt jelenti, hogy jelenleg A sport mindenkié! az ország legnagyobb társadalmi célú kampánya 2012-ben.
Filled Under:
magazin hírek,
sport
Médiaunió: indul A sport mindenkié! kampány
Posted By:
sörbarát
- május 18, 2012