Stratégiai együttműködést kötött egymással kedden az FTC és az Ökumenikus Segélyszervezet.
A hosszú távú megállapodás első akciójaként a labdarúgócsapat a segélyszervezet logójával és adományvonalának számával ellátott mezben lép pályára a Ligakupa nyolcaddöntőjében az Újpest elleni rangadókon.
A kezdeményezés részeként az egész csapat által aláírt mezt a köztelevízió Jónak lenni jó! című műsorában december 14-én eladásra kínálják. Az Ökumenikus Segélyszervezet idén a műsor kedvezményezettje.
"Egy felmérés szerint egymillióan vallják magukat fradistának. Ez felelősséggel jár. A 2015-ös esztendő a társadalmi felelősségvállalás éve lesz a Ferencvárosnál, amelynek keretében minden hónapban akciót hirdetünk majd" - mondta a sajtótájékoztatón Nyíri Zoltán, a klub operatív igazgatója.
Lehel László, az Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója arról beszélt, hogy az együttműködéssel aktivizálni szeretnék a támogatói közösséget egy jó cél érdekében.
Jens König, a Groupama Arénát üzemeltető cég anyavállalatának, a Lagardere Unlimited Stadium Solutions AS-nek a képviselője elmondta, a játékosok meze az egyik legértékesebb reklámfelület, így valóban nemes felajánlásról van szó. Hozzátette: továbbra is keresik a mezszponzort, az abból befolyó összeg egy részét pedig jótékony célra fordítják majd.
Együttműködést kötött az FTC és az Ökumenikus Segélyszervezet
Posted By:
topik marketing
- december 02, 2014