Több mint
négyszeresére nőtt egy év alatt az interneten bónuszokat értékesítő cég,
a Bónusz Brigád nyeresége, 2013-ban 66,8 millió forint nettó profitot
könyvelt el - közölte a vállalat az MTI-vel.
Kaprinay
Zoltán, a cég egyik alapító tulajdonosa az MTI kérdésére úgy
nyilatkozott: a növekvő nyereség főként a vállalati struktúra
átalakításának köszönhető. Szemléletváltásra volt szükség, mert a
vállalat megalakulása, 2010 óta teljesen átalakult az online kuponpiac,
amely mára világszerte az e-kereskedelem szerves részévé vált.
Hozzátette:
a cég arra számít, hogy hosszútávon a profit több tízszeresére
növekszik majd, valamint a magyar online kuponpiac meghódítása után, a
teljes internetes kereskedelmi piacon is vezető pozíciót sikerül
kivívni.
Az idén az első kilenc hónapban a cég bruttó forgalma 20
százalékkal haladta meg a 2013-as értéket, ennek megfelelően az idén
január-szeptember között elért nettó árbevétel közel 16 százalékkal
magasabb a tavalyinál - mondta a tulajdonos.
A vállalat 2014
nyarán az európai kuponos piacon elsőként bevezette az utánvétes
vásárlást, így a megvásárolt árut a futárnál, vagy az átvételi ponton is
ki lehet fizetni. A cég kínálatában kezdetben szolgáltatások
szerepeltek, majd megjelentek az utazási ajánlatok, 2012 óta pedig
termékek is kedvezményesen vásárolhatók.
Az utóbbi négy évben
összesen 20 ezer ajánlat jelent meg az internetes közösségi
vásárlóportálon, az árengedményeknek köszönhetően pedig ez idő alatt 12
milliárd forintot spóroltak a vevők. A legtöbb bónuszt a Szépművészeti
Múzeum részéről értékesítettek, ezzel 15 562 látogató jutott el
kedvezményesen a múzeumba.
Budapesten kívül nyolc nagyvárosban -
Szeged, Miskolc, Debrecen, Kecskemét, Pécs, Győr, Székesfehérvár és
Nyíregyháza - érhetőek el a cég ajánlatai, további terjeszkedést a
társaság egyelőre nem tervez - tájékoztatott a tulajdonos. A vállalkozás
az egyes városokban helyi képviselőkkel dolgozik, akik felkutatják a
helyi szolgáltatók ajánlatait, lealkudják az áraikat, majd a Bónusz
Brigád meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének.
A Bónusz
Brigádnak több mint 3000 partnere van, amelynek több mint 60 százaléka
visszatérő ügyfél. Az internetes közösségi felület forgalma 2013-ban
1,95 milliárd forint volt, a tavalyi 442 millió forintos árbevételét
pedig a forgalomból származó 23 százalékos jutalék adta.
forrás: MTI - kép: divat-trend.com