A Magyar Telekom MobilTárca szolgáltatásához szükséges alkalmazás egy ideig nem volt elérhető, a módosított alkalmazás azonban már letölthető a Google Play áruházból - közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
Közleményük szerint egy autentikációs ütközés okozta probléma miatt módosítani kellett az alkalmazáson.
Hozzátették, mivel egy most induló szolgáltatásról van szó, így ez a technikai hiba csekély számú ügyfelet érintett.
A Telekom szerdán jelentette be a MobilTárca elindulását, elsőként a hazai mobilszolgáltató cégek közül. Az alkalmazással nemcsak fizetni, hanem hűségpontokat gyűjteni, valamint rendezvényekre belépni is lehet. A szolgáltatásban a Telekom partnerei a MasterCard, az OTP Bank, a SuperShop és az InterTicket.
A MobilTárca igénybevételéhez szükség van egy arra alkalmas okostelefonra és SIM kártyára, a Google Play Store-ból letölthető MobilTárca alkalmazásra, valamint a Telekommal kötött mobil hang- és internetelőfizetésre. A Telekom üzletekben az ügyfelek díjmentesen cserélhetik le meglévő SIM-kártyáját MobilTárca-képes SIM kártyára. Az alkalmazás letöltése és a szolgáltatás is ingyenes, néhány funkció használata azonban adatforgalommal járhat.
Fizetni az alkalmazással olyan elfogadóhelyen lehet, ahol a terminál alkalmas az érintéses fizetésre. Az érintéssel működő (PayPass) bankkártyák elterjedtségének köszönhetően az elfogadóhálózat is kiterjedt, országosan több mint 18 ezer elfogadóhelyen, mintegy 38 ezer ilyen terminál működik.