Havonta kétszámjegyű mértékben növekedett a Foodpanda online ételrendelő portál forgalma az elmúlt bő egy évben - mondta a Foodpanda HU Kft. ügyvezető igazgatója.
Arany László mindehhez hozzátette: jelenleg 43 országban vannak jelen, portáljuk szolgáltatásait 2013. márciusa óta vehetik igénybe Magyarországon az érdeklődők. A berlini székhelyű Foodpanda a Rocket Internet inkubátorházból indult startup-vállalkozás, egy olyan internetes ételrendelési oldal, amely a házhoz szállító éttermek kínálatát fogja össze. Először Szingapúrban léptek piacra 2012-ben. Jelezte azt is, hogy - a korábban lefektetett működési elveknek megfelelően - konkrét árbevételi és forgalmi adatokról, például rendelésszámról nem adhat tájékoztatást.
A sajtótájékoztatón elhangzott: a Foodpanda szolgáltatását - vagyis, hogy néhány kattintással online módon ételt rendelhetnek - Magyarországon először Budapesten vehették igénybe az emberek. Ma már számos vidéke városban is elérhető a szolgáltatás, például: Pécsen, Debrecenben, Szegeden, Nyíregyházán, Kecskeméten, Székesfehérváron és Győrben is.
A Foodpanda Magyarországon most több, mint 400 éteremmel áll kapcsolatban. Ezek kínálatából választhatnak azok, akik az interneten, vagy mobil applikáció segítségével szeretnének ételt rendelni a Foodpanda oldalán. Az Foodpandával kapcsolatban álló éttermeknek a szolgáltatásért forgalomarányos jutalékot kell fizetniük.
Az ügyvezető igazgató szerint a jövőben a Foodpanda HU Kft. az ügyfélközpontúság további szem előtt tartásával, az ismertség növelésére, a partnerkapcsolatok és a marketing tevékenység erősítésére szeretne még nagyobb hangsúlyt helyezni.
forrás: MTI
kép: http://kep.index.hu/