Pascal: Mayweather úgy edz, mint egy vadállat

Las Vegasban, a Mayweather Ökölvívó Klubban készül következő mérkőzésére a korábbi félnehézsúlyú világbajnok, Jean Pascal. A kanadai bunyós egyelőre még nem tudja, Chad Dawson, vagy Lucian Bute lesz-e a következő ellenfele, ahogyan azt sem, hogy melyik Mayweathernél - idősebb Floydnál, vagy Rogernél - fog hosszabb időre lehorgonyozni.



„Las Vegas a legjobb hely, ha keményen akarsz edzeni, én pedig lejöttem ide északról, hogy eltanuljak pár dolgot a Mayweather fivérektől – beszélt tapasztalatairól a kanadai bunyós. – Május 25-én fogok bunyózni, és próbálok új fogásokat ellesni. A nagy Floyd, Roger, Jeff, mind óriási edzők, ők hárman félelmetes csapatot alkotnak. Idősebb Floyd egy elég különös figura, de én kedvelem őt. 

Remek edző, és amit nagyon szeretek benne, hogy nagyon technikás. Megtanítja az embernek, hogy egyáltalán hogyan kivitelezze a dolgokat, és nem csak az ütéseket értem ez alatt, hanem mindent. Ez az ő erőssége, a technikai felkészültsége. Ifjabb Floyd pedig a világ legjobbja, Robert Guerrerora nagyon kemény meccs vár. Bár az ökölvívásban minden megtörténhet, de valószínűleg Floyd ezért edz annyira keményen, kőkeményen, mint egy vadállat. Már-már úgy gondolom, nem is emberből van, mikor tréningezni látom. "

„Őszinte leszek, nem érdekel, kivel bokszolok legközelebb, tőlem lehet Dawson, vagy Bute is, mindkettő balkezes, szóval ennyit már legalább tudok. Ha Dawson jön, nagyon jó lesz, hiszen vissza tudom szerezni a bajnoki címemet. Ha Bute, akkor az egy gigameccs lesz Kanadában, történelmet fogunk írni. Mindketten nagyon jó bokszolók, szóval nekem mindegy, ki következik."

forrás: profiboksz.hu