Pálinger: Nagyon biztos vagyok a Győr BL-győzelmében

A magyar női kézilabda válogatott és a Győri Audi ETO KC egykori kapusa, Pálinger Katalin gyermeke születését várva már csak a lelátóról szorít egykori csapata sikeréért. Szerinte lesz minek örülni 2013 tavaszán, BL-győzelmet vár korábbi csapattársaitól.

 

"A legfontosabb, hogy kisbabát várok, aminek nagyon örülök, nagyon boldog vagyok, hogy anyuka leszek" - adott helyzetjelentést magáról a kezi.hu-nak nyilatkozva Pálinger Katalin. 

"Július végére várjuk a kis jövevényt, minden rendben van, hála Istennek jól vagyok. A másik dolog, ami régóta foglalkoztatott, a magánóvoda létrehozása.

Ezen is sokat dolgozom, de még mindig a tárgyalások szintjén van a dolog, mert egy elég nagy beruházás, egy nagy projekt lenne."

A Győr munkáját már játékosként is a klub elnökségi tagjaként segítette a kiváló kapus, és ezt a feladatát a mai napig ellátja. Ugyan minden mérkőzésen nem tud ott lenni, amikor teheti szurkol az ETO-ért. 

Szerinte idén végre össze fog jönni a már régóta várt BL-győzelem egykori játékostársainak.

"Én most nagyon biztos vagyok abban, hogy megnyerik a lányok a Bajnokok Ligáját! Már érzem, hogy kívülről könnyebb nyilatkozni erről, a BL-győzelemről, de annyira jó koncepciót dolgozott ki Ambros Martin edző, és annyira működik és fekszik ez a taktika a csapatnak, annyira betartják a védekezési és támadási taktikai utasításokat is, hogy ennek most már sikerülnie kell!" - mondta.

Pálinger Katalin saját bevallása szerint a többi magyar együttesnek, így a BL-ben szintén remeklő Ferencvárosnak is teljes szívvel szurkol. Persze csak egy határig.

"Le a kalappal a Ferencváros előtt. Nagyon örülök, hogy ennyire erős a magyar kézilabda újra, mert ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a Vác is áll még a nemzetközi kupában. Sokan talán a Fradi-Győr ellentét kapcsán mást mondanának, de én valóban nagyon örülök a Fradi jó szereplésének, a magyar kézilabdázásnak ez óriási dolog, és nagyon tudok nekik is szurkolni. 

Óriási dolog lenne egy magyar döntő a BL-ben, jelenleg el se tudom képzelni ezt a helyzetet, de valóban mindenki boldog lenne. Természetesen, ha Győr győzelemmel végződne, én még boldogabb lennék..." - zárta gondolatait.