MTK: Elvették a száguldózó Garami József jogosítványát

Gyorshajtás miatt elvették Garami József jogosítványát. Az MTK szakmai igazgatója 73 évével a valaha volt legidősebb magyar edző, de tempója nemcsak a pályán, az utakon is gyors.



"Igaz, ami igaz, többször is megbüntettek már, mert vétettem a KRESZ-szabályok ellen – ismerte el Garami József a Blikknek. – Előfordult, hogy pirosnál hajtottam át. 

Ez egyértelműen a figyelmetlenségemnek volt köszönhető, mert két zöld után nem vettem észre, hogy a harmadik lámpánál már meg kellett volna állnom. Azt gondolom, ez mindenkivel előfordulhat. Azután olyan esetem is volt, amikor siettem, és gyorshajtáson értek, csak erről nem kaptam meg az értesítést."

Mivel többször szabálytalankodott a tréner, a közlekedési hatóság bevonta a jogosítványát. Ha vissza akarja szerezni a papírjait, akkor újra le kell tennie az előírt vizsgákat, ellenkező esetben csak utasként ülhet kocsiba a jövőben.

"Így jártam, most újra kell vizsgáznom. Mivel a hétköznapokon szükségem van az autóra, hiszen azzal közlekedem, újra megpróbálom megszerezni a jogosítványt. Elvégzem a tanfolyamot, s a jövőben igyekszem jobban figyelni a volán mögött" - tette hozzá Garami József. 

Az NB I második helyezettjének szaktekintélyét egyébként a pénteki nemzeti ünnepen kitüntetik a Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztjével.

forrás: hatharom.hu