Marussia: Jules Bianchi veszi át Razia helyét

A Marussia hivatalosan is megerősítette, idén a Max Chilton-Jules Bianchi párossal vág neki a szezonnak, így Luiz Razia nem kap lehetőséget arra, hogy újoncként bemutatkozzon a Forma-1-ben. 


A csapat eredetileg Chiltonnal és Raziával vágott volna neki a 2013-as szezonnak, azonban az elmúlt napokban kiderült, utóbbi pilóta szponzorai nem fizettek időben – ezért Razia már a tervezett tesztnapokon sem vezethetett.

Így bizonytalanná vált, hogy a brazil versenyző rajthoz állhat-e idén – péntek este a Marussia azonban hivatalosan is bejelentette, Chilton mellett idén Bianchi versenyezhet majd a csapatnál.

Bianchinak lehetősége lett volna arra, hogy a Force India egyik ülését megkapja, az istálló azonban végül Adrian Sutil mellett döntött.

A fiatal versenyző rendkívül boldog, hogy mégis lehetőséget kap a Forma-1-ben, és Ausztráliában a mezőny tagjaként ő is elrajtolhat majd.

„Nagyon örülök, hogy helyet kaptam a Marussia F1 Teamnél” – nyilatkozta Bianchi. „Az volt a célom, hogy a Forma-1-ben versenyezhessek, és nagyon izgatott vagyok, hogy megkaptam ezt a lehetőséget és bebizonyíthatom, hogy készen állok versenyzői karrierem következő lépésére. Nagyon hálás vagyok a Ferrari Versenyzői Akadémiájának, amely mindig támogatott, és megadta a lehetőséget számomra, hogy érett versenyzővé váljak. Nagyon sűrű lesz a következő két hetem, de készen állok a holnapra, az első napomra az MR02-essel.”


forrás: hírado.hu