A lólengés bajnoka idei első Világkupájára készül

Berki Krisztián az idei első Világkupa-versenyére készül. A tornász tudja, olimpiai bajnokként az idén mindenki az ő skalpjára vadászik, de ez nem zavarja. A lólengés uralkodója azt mondja, a legfőbb ellenfele saját maga lesz a hétvégi, francia viadalon.



„Úgy érzem, magamat kell legyőznöm ezen a versenyen. Magamnak kell bizonyítanom, hogy tökéletesen be tudom mutatni a gyakorlatomat, hogy tényleg jó formában vagyok.

A mezőnyről egyelőre nem sokat tudok, de nyilván erős lesz, hiszen meghívásos világkupa-versenyről beszélünk, amelyre az olimpia első nyolc helyezettjét invitálták, s a világranglista alapján még négy jó versenyzőt” – idézi London aranyérmesét a Felix Promotion sportmenedzser-iroda hírlevele.

Berki hozzátette, a szombati selejtezőből mindössze a legjobb négy kerül a döntőbe, úgyhogy már rögtön az első nap nagyon jól kell tornázni ahhoz, hogy vasárnap is bemutathassa a gyakorlatát.  La Roche-sur-Yonban.

„Optimista vagyok, úgy érzem elég jól haladunk, bár az egy hónap múlva esedékes Európa-bajnokságig még van melónk bőven. Szépíteni, finomítani kell a gyakorlatomat, de elég lesz rá az idő, mert sok versenyünk lesz a következő hetekben. Megmondom őszintén, én már nagyon vártam a világkupákat, mert kiszakítanak a felkészülés monotóniájából. Talán furcsán hangzik, hiszen egy-egy verseny nagyon fárasztó, engem mégis felfrissítenek” – mondta Berki Krisztián.

 forrás: hathrom.hu