Haye: Félelmetes üzenetet küldtem Klicskónak

David Haye kiütéssel győzött Dereck Chisora ellen a londoni Upton Parkban rendezett nehézsúlyú ökölvívó-mérkőzésen. A meccs után kedélyesen beszélgettek a gyűlölt riválisok, Haye közben Vitalij Klicskónak üzent.


David Haye az ötödik menetben kiütötte ellenfelét, a szintén brit Dereck Chisorát. A mérkőzést követő események nem hasonlítottak a felvezetéshez. A két botrányhős már a ringben békét kötött, mosolyogtak, megölelték egymást, majd sajtótájékoztatón kedélyesen értékeltek. Haye nyitásként Vitalij Klicskónak üzent.

"Szerintem félelmetes üzenetet küldtem Klicskónak, kizárt dolognak tartom, hogy ezek után ki merne állni ellenem - mondta Haye. - Gyanítom inkább választ magának néhány ismeretlen bunyóst, majd visszavonul és politikus lesz."

Haye a szombat esti meccset is értékelte, provokatív kijelentések helyett tiszteletteljesen beszélt Chisoráról.

"Chisorának nagyon kemény álla van - magyarázta Haye. - Sokszor megütöttem és ez a korábbi ellenfeleimet rendre megrogyasztotta, ő azonban rendületlenül jött előre. Nem sok tiszteletet adtam neki a meccs előtt, de ilyen a box. Sokkal keményebb meccset játszottunk, mint amire számítottam. Ez volt a legjobb hangulatú mérkőzés, amelyet valaha vívtam. Az utóbbi évek legprímább brit mérkőzése volt."

forrás: hatharom.hu