Berki Krisztiánra autóval támadtak a Vác felé vezető úton

Az NB II-es Vác tulajdonosa, Berki Krisztián szerda kora este csapata edzőmérkőzésére tartott, amikor a Megyeri-hídon egy Opel sofőrje le akarta szorítani az útról - adta hírül az FFT.hu.


Berki Krisztián napjai sosem telnek unalmasan. A minap egy autós csete-patéba keveredett, amelyről Facebook oldalán számolt be: “Kb:19ó20p-kor ez az opel zafíra tipusú gépkocsi előszőr leakart szorítani a szallagkorlàt írànyàba majd hàtúlról szàndékosan belemjött a megyeri hídon miközben Vàc irànyàba tartottunk majd nem àllt meg,és elhajtott…a Vàci rendőrkapitànysàgon állítjàk nem történt cserbenhagyàs mivel az autóm nem pördült meg az úttesten,és nem történt segitségnyújtàs elmulasztàsa sem a balesetet okozó részéről mert Totti-val nem sérültünk meg!!!!! Panasszal élhetünk amit majd kivizsgálnak…mi ez ha nem `CSOKIORSZÀG`”

Az FFT megkereste az NB II-es Vác kisebbségi tulajdonosát, hogy saját szavaival is mondja el, mi történt pontosan. "Most is az események hatása alatt vagyok – kezdte Berki. – Még mindig itt vagyunk barátommal, Tóth Zoltánnal a váci rendőrségen, ahol feljelentést tettünk. Zoli mellettem ült az autóban, s mivel vezetéstechnikai instruktor, aki a motoros edzéseimet irányítja, pontosan meg tud ítélni egy ilyen szituációt. Szóval az történt, hogy éppen a Vác edzőmeccsére mentünk, amikor a belső sávban haladó Opel mögé érkeztem. Szerettem volna megelőzni, vártam, hogy félrehúzódjon, de ehelyett többször is ráfékezett. Aztán mégis lement jobbra, de amikor mellé értem, hirtelen átjött a sávomba, és neki akart szorítani a szalagkorlátnak. Reflexből elrántottam a kormányt, és hatalmas szerencsém volt, hogy elkerültem az ütközést. Ezután sikerült megelőznöm, majd visszalassítottam normál tempóra. Zolival próbáltunk magunkhoz térni, amikor a visszapillantóban láttam, hogy az Opel nagy sebességgel közeledik felém. Azt hittem, majd lelassít, ehelyett belém jött hátulról."

forrás: FFT.hu