Te, haver! Figyelj! Láttad a Kósát?

Te, haver! Figyelj! Láttad a Kósát? Láttad az ATV-én? Hű! Te, képzeld el, nem, mert rá nézni a csajszira. Minden hova nézett csak a szemébe nem. Miért? Miért? Biztos félt, hogy Olga a szemével megszexuálja! Vagy, nem olyan őszinte, mint a sári ember, aki a gyík szemébe mondta: nem vagy te kígyó!

Na és mit mondott ez a jó ember? Hát nem sokat, de azt elég sokáig taglalta.

Minden második szava az a 8 év szoci uralom, a Meggyesi, Gyurcsány, Bajnai trió. A mester hármas amely tönkre tette az országot. Te, haver! Ez nagyon uncsi már!

Te, képzeld el! Itt tudtam meg, hogy a NAT-ban kötelezővé teszik a diákoknak a hittan, vagy az erkölcstan oktatását, ki mit választ alapon.

Te! Képzeld el! Ezen, hogy összevitatkoztak! Azt kérdezte Kálmán Olga:
Kósa úr, ki fogja tanítani az erkölcstan, vagy az etikát? Na itt aztán volt hebegés, mellé beszélés, minden, amit akarsz! Itt tudtam meg azt is, hogy Kósa ötös volt matekból.
Hallod haver! Ötös volt matekból! Vágod?
Ja! Akkor azé mondják, hogy száz forintnak, harminc a fele, meg hogy 47 000 Ft-ból ki lehet jönni! Mondjuk, ki lehet vele jönni, csak bemenni nem lehet sehova. Meg az elküldött 100 oldalas katymasz, amit az EU nem fogadott el, azt sikernek vették ezek az ötösre vizsgázott elit, forradalmárok. Jó mi?
 

Te, haver! Hanyas voltál matekból? Kettes! Egy meg egy az mennyi? Maradjál már! Kettő, mert azé hülye nem vagyok. Na jó! Komolyabb! Mennyi két szer kettő? Az attól függ! Mitől? Hát, hogy Te tartozol nekem, vagy fordítva! Mert, ha Te nekem, akkor két szer kettő, az öt, ha én neked, akkor csak három! Ügyes vagy! Vajon miért nem vagy Te politikus?
Azért nem vagyok politikus, mert rossz helyre hozott a gólya és nem lettem az Orbán rokona tudod azé! Miért nem lettem politikus?
 

Te, figyelj! Ha a Kósa az ötösével ilyen, milyen lehet, aki kettes volt? Ó! Figyelj! Azok tutik, azok normálisak, fejből nyomják a logaritmust a két ismeretlenes egyenleteket! Ők tutik.
 

Te, figyelj! Képzeld el! A Kósa nem árulta el kik fogják tanítani az erkölcstan, de én elmondom neked, de nem ám elpofázni, mert titkos! Világos?
 

Figyelj! Kelemen Annácska, VV Évi, Kiszel Tünde, Liptai és tárgyalnak Ciccolinával, Ambruss Attilával, Stohlal, Damuval.
 

Az etikát kifogja tanítani? Arra bármely Fideszes képes!
Figyelj már! Mi a különbség az erkölcs meg az etika között?
 

Elmagyarázom pubikám. Figyelj!
Amikor megszületsz és cseperetsz felfelé, önmegtartóztatásban élsz, vagyis nem nyúlhatsz magadhoz, a Gizikéhez meg főleg nem. Így éldekélsz vagy 30 éves korodik, mikor végre elveszed a kiválasztott arádat, csak azt dughatod vagy 20 évig, tovább úgy se élsz, mert bele döglő! EZ- AZ ERKÖLCS.
Amikor megszületsz és cseperetsz felfelé, végig keféled a világot, majd 30 éves korodban elveszed a kiválasztott arádat, megdugod annak is a barátját, barátnőjét, az anyját és mindenkit! No ez az ERKÖLCSTELEN!
 

Ha egy kormány már két éve hatalmon van és tönkreteszi az országot, mert tehetségtelen pöcsök irányítják, a hibáikat nem beismerve, az elődökre fogják a baj minden okát, akkor az ETIKÁTLAN!
Ha egy köztársasági elnök beismeri, hogy lopta a diplomáját és lemond, azaz ETIKUS! Vágod pubikám? Érzed a különbséget az erkölcs meg az etika között?
 

Te, haver! Figyelj!
Képzeld el! Lehettem vagy negyedikes az általánosba, amikor úgy éreztem, nekem találkoznom kell az Istennel, mert már akkor felvilágosult gyerek voltam és tudtam azt, hogy lenni kell vagy tíz - húsz Istennek, mert egy nem tud így kibaszni velem és a családommal, ezért, bent maradtam a hittan órán,(akkor is volt már hittan), hogy végre legalább egy Istennel találkozhassam.
Fekete ruhában belibben egy pasi. Azt mondta, dicsértessék, majd végig nézett az osztályon, engem rögtön kiszúrt, valószínű, sötétség voltam a szikrázó fényben:
 

Te mit keresel itt?- kérdezte.
Szeretnék a hittan órán részt venni - dadogtam neki.
Menj haza! A szüleidnek előbb be kell íratni az oktatásra!
Lehajtott fejjel kijöttem, ez nem az Isten, ha nem az ördög, gondoltam magamba, azóta se tudok találkozni egy Istennel se, pedig volna hozzá egy-két keresetlen szavam!
 

Te, haver! Neked van családod? Nem, nincsen!
Nekem van egy, egy három éves fiam. Féltem! Érted, haver, féltem! Nagyon!
Legalább azaz egy Isten, akivel nem tudok találkozni, legalább azaz egy, megóvhatná Őt ettől az eszement világtól!

forrás:  Olvasói levél