Cindián dolgozgat!?... /2

Ne búj Cindián látlak!...
Dolgozz inkább nigger....

Drágul a benzin és a gázolaj ...

Szerdán bruttó 3 forinttal emeli a 95-ös benzin, és bruttó 6 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát a Mol.

Az emeléssel a benzin átlagára 397-398 forintra nő, a gázolajé 422 forint lesz. A múlt héten pénteken a Mol bruttó 3 forinttal csökkentette a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát, a gázolajé akkor nem változott. Az autósok 20-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.
Mi az apjuk faszát képzelnek már ezek!?... 
Mindenhol olcsóbb lett, erre nálunk meg emelik?... 
(Ha ezek nem bírnak a gazdasággal akkor el kell zavarni őket a tarka faszba és szólni a szomszédos országok vezetőinek, mert ezek szerint ők tudnak valamit amit ezek a birkák nem!...)

Nórika már megint alkotott ...

Nórikának már megint sikerült hülyét csinálnia magából!
Most vagy ő ennyire idióta vagy a frizuráit elkészítő csapat, miért nem képesek hagyni a fejét úgy ahogy van. Sokkal emberbarátibb lenne mint sem, hogy állandóan bohócot csinálnak belőle. De tudjátok mit legyen usanka a fején akkor meg miért nem ügyeltetek arra, hogy most legyen rajta az a bundás csizmája és nem egy kivágott / nyitott körömcipő!?... 

Stohl könyv a piacon ...

Már a boltokban van Szalai Vivien Stohl Andrásról szóló könyve, melynek címe: Stohl – Őszintén. Az életrajzi ihletésű kötet már a megjelenése előtt is népszerű volt, ugyanis felborzolta a kedélyeket a celebvilágban.

Hajdú Péter kijelentette, nem haragszik Stohlra, azonban szerinte a színész súlyos üldözési mániában szenved. Sebestyén Balázs pedig úgy nyilatkozott több ízben is, hogy nem érti, hogy Buci miért okol másokat az általa elkövetett hibákért.
Sebestyén Balázst az RTL Klub programigazgatója, Kolos Péter kérte fel a Való Világ 5. szériájának műsorvezetőjének, így Balázs nem is érti Buci rágalmait. Úgy véli, noha a színésznek most van a leginkább szüksége a pénzre, könyvét mégsem hazugságokkal kellene megtűzdelnie.
Nemcsak a fent említett műsorvezetők kaptak hideget meleget a könyv lapjain, hanem Havas Henrik, Bochkor Gábor és Bakáts Tibor is említésre kerül.
Szalai Vivien műve egy Stohl Andrással készített interjúsorozat ihletése útján íródott, és garantáltan hiteles, ugyanis a színésszel készített beszélgetések rögzítésre kerültek, így a kérdéses pontok tisztázására adott esetben könnyen adódik lehetőség.
Stohl András könyve nem egyfajta bosszú azokon, akik a balesetet követően róla alkotott véleményüket különféle fórumokon közölték, csupán egy kétségbeesett, önmaga létét értelmező férfi őszinte megnyilatkozása, melyben a nagyközönség előtt vállalja fel cselekedeteinek következményeit.

-aszerk.: A kis Sthol Buzi Geci másokat okol az általa többször elkövetett hibákért? Mi a pék faszát képzel ez az alkoholista, narkós geci magáról!?.. Jó példával akar járni a fiatalság előtt? Akkor nem kellene sorozatosan ugyanazokat a hibákat elkövetni!...

Michelisz Norbert Kínában ...

Idei legjobb rajtpozícióját szerezte meg Michelisz Norbert Kínában. Ennek fényében bízhattunk egy jó eredményben az első futamon és bízhattunk abban is, hogy a Yokohama Trophy értékelésben közelebb kerülhet az éllovas, Kristian Poulsenhez. Nem így lett. A rajt után nagy volt a tumultus az első néhány kanyarban és az volt az érzésünk, hogy ebből megint nem jöhetünk ki jól. Tom Coronel tessékelte ki egy kicsit Norbit, de sikerült megőriznie a negyedik pozícióját. Az első kör után Alain Menu, Robert Huff, Colin Turkington, Michelisz Norbert volt a sorrend. A két Chevy azonnal nekiiramodott, de a brit túraautóbajnok nehéz jobb lábbal ébredt és rendre ott volt Huff mögött, akit végül egy kiváló manőverrel tudott maga mögé utasítani a célegyenes végén. Norbi tartotta a negyedik helyet, de a verseny utolsó harmadában fékproblémákkal küzdött és nem tudta tartani a mögötte érkezőket. Körei 2-3 másodpercet lassultak és egészen a 11. helyre csúszott vissza. Jó volt látni, hogy a BMW-k versenyképesek voltak és tartani tudták az idei konstruktőr győztes tempóját. Az utolsó körökben Turkington még szorongatta Menu-t, de a svájci megőrizte vezető helyét és bezsebelte a futamgyőzelmet Turkington előtt. A harmadik helyen Huff, a negyediken, a világbajnoki pontverseny éllovasa, Yvan Muller végzett.
A második verseny állórajttal indult. Az első sorból Huff és Tarquini kedzhette a 25 körös futamot. Huffnak ezzel a pozícióval újabb lehetőség adódott, hogy tovább csökkentse hátrányát Mullerrel szemben a világbajnoki címért folyó harcban. Michelisz a 9., Poulsen a 11. helyről várhatta a zöld jelzést. A mezőny rangidős versenyzőjének reflexemég mindig a legjobb állapotban van. A 2009-es világbajnok, Gabriele Tarquini lerajtolta Huffot, akivel pár kanyarral később összeakadtak és a brit a fűre kényszerült. Michelisz most nem úszta meg az első kört, a mögötte érkező Monteiro kibillentette a BMW-t egyensúlyából, amit már Norbi nem tudott egyenesbe hozni. A nagyobbik baj, hogy a hátulról érkezők neki is mentek a narancs-fekete BMW-nek, amelynek következtében Norbinak fel kellett adni a futamot. Muller az ötödik körben átvette a vezetést az olasztól és néhány kör alatt 7 mp-re növelte előnyét. Az élmezőnyben a francia mögött Tarquini, Huff, Coronel és Menu haladtak. A verseny végéig nem változott az első három versenyző sorrendje, így Muller magabiztos győzelmet aratott, Tarquini és Huff előtt! A francia 20 pontos előnnyel érkezhet Makaóba, a szezon utolsó hétvégéjére. A Yokohama Trophy-ban Poulsen is magabiztos előnnyel érkezhet az utolsó fordulóra.

Michelisz Norbert Kínában ...

Idei legjobb rajtpozícióját szerezte meg Michelisz Norbert Kínában. Ennek fényében bízhattunk egy jó eredményben az első futamon és bízhattunk abban is, hogy a Yokohama Trophy értékelésben közelebb kerülhet az éllovas, Kristian Poulsenhez. Nem így lett. A rajt után nagy volt a tumultus az első néhány kanyarban és az volt az érzésünk, hogy ebből megint nem jöhetünk ki jól. Tom Coronel tessékelte ki egy kicsit Norbit, de sikerült megőriznie a negyedik pozícióját. Az első kör után Alain Menu, Robert Huff, Colin Turkington, Michelisz Norbert volt a sorrend. A két Chevy azonnal nekiiramodott, de a brit túraautóbajnok nehéz jobb lábbal ébredt és rendre ott volt Huff mögött, akit végül egy kiváló manőverrel tudott maga mögé utasítani a célegyenes végén. Norbi tartotta a negyedik helyet, de a verseny utolsó harmadában fékproblémákkal küzdött és nem tudta tartani a mögötte érkezőket. Körei 2-3 másodpercet lassultak és egészen a 11. helyre csúszott vissza. Jó volt látni, hogy a BMW-k versenyképesek voltak és tartani tudták az idei konstruktőr győztes tempóját. Az utolsó körökben Turkington még szorongatta Menu-t, de a svájci megőrizte vezető helyét és bezsebelte a futamgyőzelmet Turkington előtt. A harmadik helyen Huff, a negyediken, a világbajnoki pontverseny éllovasa, Yvan Muller végzett.
A második verseny állórajttal indult. Az első sorból Huff és Tarquini kedzhette a 25 körös futamot. Huffnak ezzel a pozícióval újabb lehetőség adódott, hogy tovább csökkentse hátrányát Mullerrel szemben a világbajnoki címért folyó harcban. Michelisz a 9., Poulsen a 11. helyről várhatta a zöld jelzést. A mezőny rangidős versenyzőjének reflexemég mindig a legjobb állapotban van. A 2009-es világbajnok, Gabriele Tarquini lerajtolta Huffot, akivel pár kanyarral később összeakadtak és a brit a fűre kényszerült. Michelisz most nem úszta meg az első kört, a mögötte érkező Monteiro kibillentette a BMW-t egyensúlyából, amit már Norbi nem tudott egyenesbe hozni. A nagyobbik baj, hogy a hátulról érkezők neki is mentek a narancs-fekete BMW-nek, amelynek következtében Norbinak fel kellett adni a futamot. Muller az ötödik körben átvette a vezetést az olasztól és néhány kör alatt 7 mp-re növelte előnyét. Az élmezőnyben a francia mögött Tarquini, Huff, Coronel és Menu haladtak. A verseny végéig nem változott az első három versenyző sorrendje, így Muller magabiztos győzelmet aratott, Tarquini és Huff előtt! A francia 20 pontos előnnyel érkezhet Makaóba, a szezon utolsó hétvégéjére. A Yokohama Trophy-ban Poulsen is magabiztos előnnyel érkezhet az utolsó fordulóra.

Beismerték Hoffmann hazugságát

A csütörtöki bizottsági ülésen kiderült, hogy Hoffmann Rózsa nem mondott igazat, amikor tagadta a köznevelési törvény mellékletének létezését. A helyettesét küldte el pironkodni.


Fotó: Kummer János
A múlt héten a FN24 írta meg, hogy a kormány által elfogadott köznevelési törvényhez kapcsolódik egy a nyilvánosság elől eltitkolt 40 oldalas háttértanulmány, amely többek között pedagóguselbocsátásokat, iskolabezárásokat, a tanárok munkaterhének növelését prognosztizálja. A dokumentum részletesen kifejti, mennyit spórol a törvény az iskolákból elbocsátott tanulókon, illetve azt is, hogy az értelmetlen spórolások mellett összességében több mint 700 milliárd forintos terhet ró a költségvetésre. Az OktpolCafé később arra is felhívta a figyelmet, hogy a terhek jelentős részét Hoffmann Rózsáék a következő kormányra terhelnék.
A cikkünk megjelenését követően az oktatási államtitkár közleményben cáfolta a dokumentum létezését. Egy sajtótájékoztatón pedig kijelentette, az „olyannyira titkos, hogy én sem tudok róla”.
A csütörtöki oktatási bizottsági ülésre az államtitkár nem ment el, helyettesét küldte el maga helyett. Így Gloviczki Zoltánnak kellett az ezzel kapcsolatos igencsak kellemetlen kérdésekre válaszolnia. A bizottsági tagok rákérdeztek, mi igaz a titkos háttérszámításokkal kapcsolatban. Sőt, Hiller István előhúzta a táskájából a kormányelőterjesztésre készült anyagot, aminek részét képezte az a bizonyos 40 oldalas dokumentum is. Az előterjesztésen szerepelt Hoffmann Rózsa és Réthelyi Miklós aláírása is. Fekete-fehéren kiderült: nem mondott igazat Hoffmann Rózsa, amikor tagadta annak létezését.

A hazugságot Gloviczki Zoltánnak kellett megmagyaráznia, aki elismerte a dokumentum létezését. A bizottsági ülésen részt vevő forrásunk szerint a helyettes államtitkár „elvörösödve próbálta menteni a menthetőt”. Elmondta, hogy az anyagot az Ecostat készítette a törvény alapján. Hoffmann Rózsa, amikor erről nyilatkozott talán rossz választ adott – mondta Gloviczki. Majd a dokumentumban szereplő negatív következményekről – óriási lemorzsolódás, nagyarányú képzetlen munkaerő megjelenése stb. - kijelentette: „ezek nem célok, hanem következmények”. A bizottságban – forrásunk szerint – erre nagy és kínos nevetés tört ki, még a kormánypárti bizottsági tagok sem állták meg nevetés nélkül.

Arra kérdésre, hogy akkor ezek szerint úgy terjesztették a kormány elé a törvényt, hogy tisztában voltak annak következményeivel, a helyettes államtitkár úgy reagált, hogy ezek a számok „csak a lehetséges szélső értékeket írják le”.
A bizottságban arra is rákérdeztek az ellenzéki képviselők, hogy miért nem történt valós, érdemi egyeztetés a törvényről. Gloviczki erre azt kezdte fejtegetni, hogy az egyeztetés egy filozófiai kérdés, mindenkit meghallgattak, legfeljebb nem fogadtak meg minden javaslatot, továbbá az egyeztetési folyamathoz tartozott a sok kiszivárogtatás és ötletelés is.
A fideszes képviselők - Pósán László, Pokorni Zoltán – is meglepően támadólag léptek fel, azt kifogásolták többek között, hogy számos fontos dolgot csak majd később, rendeletben fog szabályozni az államtitkárság, de ezek nélkül a rendeletek nélkül nem lehet tisztán látni. „Én tudom, hogy nincsenek meg, de ez elég nagy probléma” – húzta alá Pokorni.
Pósán kifogásolta azt is, hogy a tervből nem látszik pontosan, mit értenek az egész napos iskola alatt. Nemcsak szakmailag zavaros az elképzelés, de az sem világos, honnan lesz forrás ennek kötelező bevezetésére.
Gloviczki Zoltán azt emelte ki, hogy szakszervezeti szemlélettel írták a dokumentumot, ők a tanárok pártján állnak.  E kijelentését is derültség fogadta a forrásunk szerint. Arra viszont nem volt hajlandó válaszolni, hogy – miközben drasztikusan lecsökkentik a gimnáziumi és a felsőoktatási férőhelyeket - mit ért pontosan a törvény az új nemzeti középosztály alatt. (A törvénynek ugyanis egyik főcélja ennek kinevelése.)
Pokorni Zoltán bizottsági elnök megint elmondta, hogy bár az egész törvényt nem fogják megtorpedózni, de számos fontos módosító javaslattal fognak élni. Azt a volt oktatási miniszter határozottan leszögezte, hogy a pedagógusok terheinek növelését csak a keresetnövekedéssel együtt lehet bevezetni. Kijelentette, hogy nem fog olyan törvényt támogatni, ahol a terhek növelése mellé nincs forrás rendelve. Azt is leszögezte, hogy az új törvény életbeléptetését csak felmenő rendszerben tudja támogatni. „Egy intézménnyel még meg lehet csinálni, a tanárokkal még talán meg lehet csinálni, de a gyerekekkel, családokkal nem lehet megtenni, hogy tanulmányai közben változzon a rendszer.”
Próbáltuk elkérni az ülésről készült hivatalos jegyzőkönyvet, de a bizottsági titkárságról azt a választ kaptuk, hogy annak nyilvánosságra kerülése még több napig, akár másfél-két hétig is eltarthat. Ugyanakkor Pokorni Zoltán az InfoRádiónak beszélt az ülésről, és az ott elmondottak, illetve egy másik forrásunk által lapunknak elmondottak megerősítik mindezt.

Beismerték Hoffmann hazugságát

A csütörtöki bizottsági ülésen kiderült, hogy Hoffmann Rózsa nem mondott igazat, amikor tagadta a köznevelési törvény mellékletének létezését. A helyettesét küldte el pironkodni.


Fotó: Kummer János
A múlt héten a FN24 írta meg, hogy a kormány által elfogadott köznevelési törvényhez kapcsolódik egy a nyilvánosság elől eltitkolt 40 oldalas háttértanulmány, amely többek között pedagóguselbocsátásokat, iskolabezárásokat, a tanárok munkaterhének növelését prognosztizálja. A dokumentum részletesen kifejti, mennyit spórol a törvény az iskolákból elbocsátott tanulókon, illetve azt is, hogy az értelmetlen spórolások mellett összességében több mint 700 milliárd forintos terhet ró a költségvetésre. Az OktpolCafé később arra is felhívta a figyelmet, hogy a terhek jelentős részét Hoffmann Rózsáék a következő kormányra terhelnék.
A cikkünk megjelenését követően az oktatási államtitkár közleményben cáfolta a dokumentum létezését. Egy sajtótájékoztatón pedig kijelentette, az „olyannyira titkos, hogy én sem tudok róla”.
A csütörtöki oktatási bizottsági ülésre az államtitkár nem ment el, helyettesét küldte el maga helyett. Így Gloviczki Zoltánnak kellett az ezzel kapcsolatos igencsak kellemetlen kérdésekre válaszolnia. A bizottsági tagok rákérdeztek, mi igaz a titkos háttérszámításokkal kapcsolatban. Sőt, Hiller István előhúzta a táskájából a kormányelőterjesztésre készült anyagot, aminek részét képezte az a bizonyos 40 oldalas dokumentum is. Az előterjesztésen szerepelt Hoffmann Rózsa és Réthelyi Miklós aláírása is. Fekete-fehéren kiderült: nem mondott igazat Hoffmann Rózsa, amikor tagadta annak létezését.

A hazugságot Gloviczki Zoltánnak kellett megmagyaráznia, aki elismerte a dokumentum létezését. A bizottsági ülésen részt vevő forrásunk szerint a helyettes államtitkár „elvörösödve próbálta menteni a menthetőt”. Elmondta, hogy az anyagot az Ecostat készítette a törvény alapján. Hoffmann Rózsa, amikor erről nyilatkozott talán rossz választ adott – mondta Gloviczki. Majd a dokumentumban szereplő negatív következményekről – óriási lemorzsolódás, nagyarányú képzetlen munkaerő megjelenése stb. - kijelentette: „ezek nem célok, hanem következmények”. A bizottságban – forrásunk szerint – erre nagy és kínos nevetés tört ki, még a kormánypárti bizottsági tagok sem állták meg nevetés nélkül.

Arra kérdésre, hogy akkor ezek szerint úgy terjesztették a kormány elé a törvényt, hogy tisztában voltak annak következményeivel, a helyettes államtitkár úgy reagált, hogy ezek a számok „csak a lehetséges szélső értékeket írják le”.
A bizottságban arra is rákérdeztek az ellenzéki képviselők, hogy miért nem történt valós, érdemi egyeztetés a törvényről. Gloviczki erre azt kezdte fejtegetni, hogy az egyeztetés egy filozófiai kérdés, mindenkit meghallgattak, legfeljebb nem fogadtak meg minden javaslatot, továbbá az egyeztetési folyamathoz tartozott a sok kiszivárogtatás és ötletelés is.
A fideszes képviselők - Pósán László, Pokorni Zoltán – is meglepően támadólag léptek fel, azt kifogásolták többek között, hogy számos fontos dolgot csak majd később, rendeletben fog szabályozni az államtitkárság, de ezek nélkül a rendeletek nélkül nem lehet tisztán látni. „Én tudom, hogy nincsenek meg, de ez elég nagy probléma” – húzta alá Pokorni.
Pósán kifogásolta azt is, hogy a tervből nem látszik pontosan, mit értenek az egész napos iskola alatt. Nemcsak szakmailag zavaros az elképzelés, de az sem világos, honnan lesz forrás ennek kötelező bevezetésére.
Gloviczki Zoltán azt emelte ki, hogy szakszervezeti szemlélettel írták a dokumentumot, ők a tanárok pártján állnak.  E kijelentését is derültség fogadta a forrásunk szerint. Arra viszont nem volt hajlandó válaszolni, hogy – miközben drasztikusan lecsökkentik a gimnáziumi és a felsőoktatási férőhelyeket - mit ért pontosan a törvény az új nemzeti középosztály alatt. (A törvénynek ugyanis egyik főcélja ennek kinevelése.)
Pokorni Zoltán bizottsági elnök megint elmondta, hogy bár az egész törvényt nem fogják megtorpedózni, de számos fontos módosító javaslattal fognak élni. Azt a volt oktatási miniszter határozottan leszögezte, hogy a pedagógusok terheinek növelését csak a keresetnövekedéssel együtt lehet bevezetni. Kijelentette, hogy nem fog olyan törvényt támogatni, ahol a terhek növelése mellé nincs forrás rendelve. Azt is leszögezte, hogy az új törvény életbeléptetését csak felmenő rendszerben tudja támogatni. „Egy intézménnyel még meg lehet csinálni, a tanárokkal még talán meg lehet csinálni, de a gyerekekkel, családokkal nem lehet megtenni, hogy tanulmányai közben változzon a rendszer.”
Próbáltuk elkérni az ülésről készült hivatalos jegyzőkönyvet, de a bizottsági titkárságról azt a választ kaptuk, hogy annak nyilvánosságra kerülése még több napig, akár másfél-két hétig is eltarthat. Ugyanakkor Pokorni Zoltán az InfoRádiónak beszélt az ülésről, és az ott elmondottak, illetve egy másik forrásunk által lapunknak elmondottak megerősítik mindezt.

Visszatérne a Forma-1-be a Lola

A Lola ügyvezető igazgatója, Robin Brundle azt mondja, az 1958-ban Eric Broadley által alapított cég ismét szeretne megpróbálkozni a Forma-1-es részvétellel, ha a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) feloldaná a jelenleg érvényes korlátozást, amely szerint csak tizenkét csapat lehet a mezőnyben.
"Készen állunk és várunk" - mondta Brundle az Autoweeknek. "Az autósport teszi ki az üzletünk egyharmadát, és bármilyen irányba szívesen terjeszkedünk. Idén jó úton haladunk afelé, hogy 40 millió dolláros forgalommal zárjuk az évet, és öt éven belül el szeretnénk érni a 77 milliót. Egy Forma-1-es program több tízmillióval megdobná ezt a számot."
"A képességeinket megőriztük. Mindent meg tudnánk oldani egyetlen épületben, és bízunk benne, hogy ha az FIA kiad egy tizenharmadik licence-et is, pályázhatunk rá. Egy motorszállítót még muszáj szereznünk, hogy megtervezhessük az autó hátsó részét 2014-re, amikor életbe lépnek az új motorszabályok. De egyébként készen állunk."
A Lola az évtizedek során az autósport egyik meghatározó konstruktőre lett, szinte minden gyorsasági sorozathoz épített autót Le Mans-tól a CanAm-en át a CART-ig. A Forma-1-ben már 1962-ben jelen voltak, Reg Parnell számára készítették el az Mk4-es modellt, de ők jegyezték például a "Hondola" néven híressé vált konstrukciót is, a Honda RA300-at, amely John Surteesszel a volánnál megnyerte az 1967-es Olasz Nagydíjat. Az 1980-as évek közepén a Team Haas Lola (Beatrice) istállóval képviseltették magukat a sorozatban.
Gyári csapatként azonban már többször kudarcot vallottak. 1994-ben és 95-ben több F1-es prototípust is építettek, de a cég gyakorlatilag tönkrement, amikor az 1997-re tervezett MasterCard Lola projekt kapásból befuccsolt. Szélcsatorna nélkül fejlesztett autójuk olyan katasztrofálisan lassú volt - még saját F3000-es autójuknál sem volt gyorsabb -, hogy a programot a szezon első versenye után leállították. A cég ezután egy új tulajdonos, Martin Birrane kezébe került.
A Lola is egyike volt az FIA által 2010-re meghirdetett új helyekre jelentkező csapatoknak, ám a költségvetési plafon tervének elvetése után a pályázatukat visszavonták.

Cindián és a Mikulás csomag ...(Videó)


Van akinek semmi sem szent!...
Cindián és a Mikulás csomag.
Ki adott kinek csomagot?...

Kolbászt, kávét, parfümöt lop leginkább a magyar

Egy brit felmérésből az derült ki, hogy a britek a drága sajtokat lopják legszívesebben. 
Itthon is hasonló a helyzet, de jól mennek még a parfümök, játékok és barkácsgépek is.
forrás: propeller.hu

Élő tévéközvetítés Albert temetéséről

A Magyar Televízió m1-es csatornája vasárnap déltől élőben közvetíti a hétfőn hetvenévesen elhunyt Albert Flórián temetését. A műsorvezető Novotny Zoltán lesz.
Albert 1959 és 1974 között 351 bajnoki mérkőzésen 256 gólt szerzett a Ferencváros színeiben, a nemzeti csapatban 31-szer volt eredményes, s 1967-ben kiérdemelte az Aranylabdát.
Az 1960-ban olimpiai, 1964-ben Európa-bajnoki bronzérmes Albert Flórián 2004 óta volt a Nemzet Sportolója.

32 autót lát az orosz traffipax ...(Videó)

A rendőrségnél rendszeresített radarok általános hiányossága, hogy csupán egyetlen száguldó bemérésére képesek. Ezt a problémát oldja meg az orosz Simicon cég fejlesztése, a Cordon Multi Target Photo Radar System, amely kompakt méretei ellenére akár négy forgalmi sávban összesen 32 autó rendszámának és haladási sebességének azonosítására is alkalmas. A készülék azonnal felismeri a képernyőre kerülő autó rendszámát, kijelzi, hogy éppen mennyivel halad, és a beépített GPS segítségével megkérdőjelezhetetlen bizonyítékot tárol egy SD kártyán.


A kezelő dolgának megkönnyítésére piros színnel jelzi a gyorshajtást, sárgával az eltűrt sebességtúllépést, zölddel pedig a megengedett határon belül haladást. A fixen telepíthető készülék vezeték nélküli internetkapcsolat segítségével küld jelentést a központba, így kevesebb embert kell kivezényelni a helyszínre. Hasonló fejlesztést tesztel a magyar rendőrség is, az autóvadász Sánta László találmányát, a totemoszlopot, amely a lopott autókat és a kötelező felelősségbiztosítás nélkül autózókat is képes kiszűrni.

Dr. Ganyé dolgozik ...(Videó)

Ebből a videóból is látszódik, hogy mások után kell munkát végeznem. 

A töketlenek még arra is képtelenek, hogy a rájuk bízott kicsike kis munkát, normálisan el tudják végezni. Most éppen a jól megérdemelt kávé időmet lapátolgatom itt el...


Tanulság: Mindig, mindent át kell néznem ha valamelyik hülye gyerek előtte csak a környékén járt a berendezéseknek.

Hiba csúszott a kinevezésbe

Az új kormánybiztos kinevezésébe hiba csúszott, ugyanis Fürjes hatásköre nem volt egyértelmű a kinevezéséről szóló határozatból, a határozat címe ellentmondott a szöveg tartalmának.

A határozat szerint a kormánybiztos felügyelte volna az előkészítést és a megvalósítást a hárommilliárd forint beruházási érték feletti, a tárcák vagy az irányításuk alá tartozó költségvetési szervek és gazdasági társaságok, továbbá a kormány, minisztérium vagy központi államigazgatási szerv által alapított alapítványok, közalapítványok által bármely forrásból végzendő beruházásoknál is, ezt azonban egy módosítás szerint csak akkor teheti majd, ha a kormány erről külön dönt. 
A baki miatt Gál András Levente, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára fegyelmit is kapott.
forrás: [origo]

-aszerk.: Én annak is fegyelmit adnék aki Gál András Leventét kinevezte erre a posztra! Nem?...

Meghalt a kétszeres Indy 500-győztes Dan Wheldon

Tizenöt autó ütközött egymásnak az amerikai IndyCar-sorozat Las Vegas-i versenyének 12. körében, Dan Wheldon nem élte túl a balesetet.

A tömegkarambolt Wade Cunningham és James Hinchcliffe koccanása okozta, Cunningham a következő kanyarnál megpördült, és további kocsikat sodort el.

Több közülük a falhoz vagy a kerítéshez csapodott, volt, amelyik kigyulladt. A pálya majdnem egész, 2400 méteres hossza törmelékkel és roncsokkal volt borítva, olyan volt a környezet, mint egy katasztrófafilmben.

Többen könnyebben sérültek, de kétszeres Indy 500-bajnok, a jelenleg is címvédő angol Dan Wheldon életveszélyesen: helikopterrel szállították kórházba, de életét már nem tudták megmenteni.

Wheldon óriási sebességgel ment, amikor a baleset történt, 300-350 kilométer per órás tempóval hajthatott, fékezés nélkül ütközött, autójával átrepült több másik felett.
2005-ben győzött először Indianapolisban Wheldon, abban az évben az Indycar-bajnokságban is megnyerte, idén - drámai finissel - ismételt az 500 mérföldes versenyen. 128-szor rajtolt a sorozatban, 16-ször győzött, ötször indult a pole pozícióból. A klasszis 33 éves volt.
A Las Vegas-i idényzáró futamot leállították, és nem is indították újra, így a pontversenyt zsinórban harmadszor Dario Franchitti nyerte.
A mezőny ötkörös lassú menettel, a csapattagok többszáz méteres sorfalat állva tisztelegtek Wheldon előtt.

Mégsem csökkentik a polgármesterek fizetését...

A kormány visszavonulót fújt és a korábbi hírekkel ellentétben mégsem fogja csökkenteni a polgármesterek fizetését, tudta meg az ATV Híradó kormányzati forrásból. Az értesülést megerősítette a TÖOSZ főtitkára, Dr. Zongor Gábor is.

Múlt héten írt arról a Népszabadság, hogy amennyiben a parlament változatlan formában fogadja el az új önkormányzati törvény tervezetét, jelentősen csökkenhet a polgármesterek és jegyzők fizetése 2013-tól. Kisebb községekben a településvezetők az eddigi fizetésük harmadát sem kereshetnék majd meg - ma például az ezer fő alatti községekben a nem egészen negyvenezer forintos köztisztviselői illetményalap hét-kilencszeresét kaphatják, a javaslat szerint csak két és fél-háromszorosát -, be kellene érniük havi bruttó százezerrel. A kisvárosok esetében nagyjából feleződne a díjazás, míg a budapesti főpolgármester jelenleg 670 ezer forintos havi fizetése körülbelül 100 ezer forinttal csökkenne a lap szerint.

A jegyzők kevesebbet veszítenének: annak az alapilletménye, aki kisebb településeken dolgozik, mintegy 20 százalékkal lenne kevesebb - itt az illetményalapot 6,25 helyett öttel kellene szorozni -, míg Budapesten a főjegyző csak pár százalékot veszítene. Miután a tényleges jövedelem az esetükben különféle pótlékokat is tartalmaz, ez sem jelentéktelen összeg és a kieső pénz több tízezer forint lehet havonta - írta a Népszabadság.

Információink szerint a lap értesülései pontosak voltak, azonban úgy tudjuk, hogy keddi ülésén a kormány úgy döntött, hogy eláll a tervtől, többek között azért, mert a harmadára csökkentett fizetéssel nagyon kevesen indultak volna a polgármester-választásokon. Úgy tudjuk: azért változtattak, hogy ne egy 2/3-ostörvényben betonozzák be ezt a kérdést, hanem egy feles törvényben foglalkozzanak vele. A kormány nemcsökkentené a szorzókat, így a fizetések tekintetében nem kívánnak konfrontálódni a települési vezetőkkel.

atv.hu / MTI

Basszus vannak olyan emberek akiknek még a 60000.-ot sem érik el a fizetésük, nem, hogy annyit csökkenteni rajta!?... ( büdös bunkók )